20 Aralık 2015 Pazar

DOSTUN HALİ ÜZER BENİ

Gönderen Hasan Sevin

DOSTUN HALİ ÜZER BENİ

Düşümde vardım sana
Sitem ediyordun bana
Yürek yanar kana kana
Dostun hali üzer beni

Nice yıllar uğraş verdin
Bugünlere kendin geldin
Sağlık, huzur, onur derdin
Dostun hali yakar beni

Huzur derken kanser geldi
Kendine piyango bildi
Sağlık oldu onun derdi
Dostun hali üzer beni

Bu ağır dert gelip kondu
Dostun açan gülü soldu
Ne olduysa ona oldu
Dostun hali yakar beni

Kahpe dünya zalim dedim
başa gelenleri bildim
Dostun hali oldu derdim
Dostun hali üzer beni

HASAN Hak'tan şifa diler
Sabri Keskin için inler
Tekrar gelsin güzel günler
Dostun hali yakar beni
                                              22 Ekim 2015
                                            HASAN SEVİN    


Posts Relacionados:

Comente!!

Yorum Gönder


By Dicas Blogger e C�digos Blog