19 Ocak 2015 Pazartesi

GİZLİDİR GİZLİ

Gönderen Hasan Sevin

GİZLİDİR GİZLİ


Yalnız ben bilirim kendi halimi
Çekilen gönülde gizlidir gizli
Şansızlık lal etti benim dilimi
Çekilen dilimde gizlidir gizli

Çok zorladım açılmadı yollarım
Zehir gibi oldu çiçek ballarım
Hep kırıldı meyve veren dallarım
Çekilen yollarda gizlidir gizli

Gerçek akıl yolum açık görünür
Bir şeyler yapınca duman bürünür
Önüm tıkanınca beden sürünür
Çekilen akılda gizlidir gizli

Yolsuza, pirsize esir düşmedim
Bu zalim kadere hiçte küsmedim
Hak olmayanı yemedim, içmedim
Çekilen kaderde gizlidir gizli

Her tarafımızı rezalet sardı
Edepsiz olanlar olana yardı
Kendini bilene bu dünya dardı
Çekilen dünyada gizlidir gizli

HASAN kimi çeker kimi de yaşar
Yaşamak için alçalana şaşar
Onurlu duruşlar engeli aşar
Çekilen yıllarda gizlidir gizli

19 0cak 2015
HASAN SEVİN

Posts Relacionados:

Comente!!

Yorum Gönder


By Dicas Blogger e C�digos Blog